Blog dels alumnes i professors de 1r, 2n i 3r d'ESO

divendres, 18 de març del 2016

Sortida al País Basc

La setmana passada, des del dimarts 8 de març fins el divendres 11, els alumnes de 2n d'ESO vam anar al País Basc.

Va ser una excursió magnífica, una sortida molt interessant, on no només vam conèixer nous indrets, també vam aprendre moltes coses i vam poder conviure un dia amb els nostres professors i amics.

Vam sortir el dimarts de bon matí i vam arribar a Vitòria per poder visitar el centre històric i la Catedral de Gasteiz. Cap a les 17h vam dirigir-nos cap a Bilbao per arribar a l'alberg Aterpetxea i poder descansar, sopar i comentar com havia anat aquell primer dia.

L'endemà dimecres vam anar a visitar Bilbao, l'edifici Guggenheim, el casc antic, el museu de la Ria... Per la tarda, vam anar a visitar Portugalete i l'Ermita de San Juan de Gaztelugatxe.

El dijous, vam aixecar-nos molt energètics i vam poder arribar a Donostia molt aviat. Visitarem el museu oceanogràfic, el museu de la ciència i el planetari... A la nit, vam anar a fer una visita nocturna a la platja de la Concha, va ser magnífic.

Finalment, al divendres vam anar a Pamplona, allà només vam poder estar al matí i visitar la part més turística de la ciutat. Després d'un bon dinar típic del País Basc vam agafar el autobús i vam dirigir-nos cap a Lleida, la tornada va ser molt tranquil·la, doncs la majoria ens vam quedar adormits.